EL Rincón de Yanka: Whitney Houston - This Day - live in concert 1991 (LA CORUÑA. GALICIA) Spain

inicio














domingo, 12 de febrero de 2012

Whitney Houston - This Day - live in concert 1991 (LA CORUÑA. GALICIA) Spain






Hasta siempre...



El único concierto en España el 6/10/1991
y fue en el coliseo de La Coruña Galicia
(Fue retransmitido para  toda Europa) 






THIS DAY

Give us this day
Our daily brea
You said you would
Supply all my needs
According to your riches
I have but to ask
And I shall receive
To go from here
And share this love
You gave to me
To show someone who is lost
And help them find their way
See the way to
So they can be free
Be free like me
Be free like me

Oh Lord, we need Your love
Oh Lord, we need Your peace
Oh Lord, we need Your joy
On this day
Thank You, Lord
I thank You for this day.

********************************
Danos hoy

Nuestro pan de cada día
Tú dijiste que lo harías
Suplirás todas mis necesidades
De acuerdo a Tus riquezas
Tengo que pedir
Y voy a recibir
 Para ir desde aquí
Y compartir este amor
Tú me dijiste
Para mostrar a alguien que se pierde
Y ayudarles a encontrar su camino
Véase la forma de
verdad y la fe
Así que puede ser libre
Ser libre como Yo
Ser libre como Yo
Oh Señor, necesito Tu amor
Oh Señor, necesitamos Tu paz
Oh Señor, necesitamos Tu alegría
En este día

Gracias, Señor
Te doy las gracias por este día.

...........................................................



 I WILL ALWAYS LOVE YOU






Whitney Houston's Most Powerful Gospel
Medley Performance (With Cece Winans)



Whitney Houston's Most Powerful Gospel Medley Performance (With Cece Winans) from theremix on GodTube.com.




Yes Jesus Loves Me

Whitney Houston - Yes Jesus Loves Me from theremix on GodTube.com.